ترودو جزئیات 30 میلیارد دلار صندوق حمل و نقل عمومی 10 ساله را تشریح می کند


محتوای مقاله

اتاوا – نخست وزیر جاستین ترودو گفت که درخواست برای دو جریان از صندوق جدید حمل و نقل عمومی 30 میلیارد دلاری دولت فدرال روز چهارشنبه آغاز شد، اگرچه این پول دو سال دیگر باقی خواهد ماند.

محتوای مقاله

صندوق حمل‌ونقل عمومی 10 ساله کانادا ماه‌هاست که کار می‌کند و در آخرین بودجه فدرال قرار داشت، اما جزئیات بیشتر زمانی که ترودو از ایستگاه متروی تورنتو بازدید کرد، فاش شد.

ما در حال ایجاد بودجه قابل پیش بینی و بلندمدت برای حمل و نقل هستیم، به این معنی که شرکای ما مانند شهر تورنتو و (شهردار) اولیویا چاو می توانند نه تنها برای چند سال آینده، بلکه برای دهه آینده برنامه ریزی کنند. ترودو گفت و فراتر از آن.

این پول به سه دسته تقسیم می‌شود: بودجه پایه برای سیستم‌های موجود، قراردادهای مترو برای بزرگترین شهرهای کانادا، و بودجه برای موارد خاصی مانند جوامع روستایی، جوامع بومی و حمل و نقل فعال.

لیبرال‌ها می‌گویند که با پیوند دادن پول مسکن به پروژه‌های نزدیک به حمل‌ونقل عمومی، صندوق تسریع مسکن را تکمیل می‌کند.

محتوای مقاله

این طرح شامل حذف حداقل الزامات اجباری پارکینگ برای ساخت و سازهای جدید و اجازه دادن به پروژه های مسکن با تراکم بالا در نزدیکی ترانزیت است.

قرار نیست این پول تا سال 2026 ارائه شود، اما مناقصه‌ها برای بودجه پایه و توافق‌نامه‌های مترو که به شهرها اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی را آغاز کنند، باز شده است.

شان فریزر، وزیر مسکن روز چهارشنبه در مصاحبه ای گفت که مهم است که زیرساخت های عمومی، مانند حمل و نقل، به گونه ای ساخته شود که در برابر اثرات رویدادهای شدید آب و هوایی مقاوم باشد.

جاده‌های اصلی تورنتو، جایی که ترودو با چو ملاقات کرد، روز سه‌شنبه دچار سیل شد زیرا برخی از نقاط شهر بیشترین بارندگی را در یک روز دریافت کردند و از رکورد قبلی که در سال 1941 ثبت شده بود، پیشی گرفتند.

در حالی که برخی از رانندگان مجبور شدند خودروهای خود را در خیابان های سیل زده رها کنند، سیستم های حمل و نقل نیز شاهد موج های آب بودند.

فریزر می گوید: «اگر فکر می کنید ساختن چیزی به روش درست گران است، سعی کنید آن را دو بار بسازید.

ما باید با مقامات شهری، با مقامات استانی همکاری نزدیک داشته باشیم و بهترین اطلاعاتی را که باید در اختیار داشته باشیم، در دسترس قرار دهیم تا مطمئن شویم که سیستم‌هایی که در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنیم به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بیشترین بازدهی را در آن سرمایه‌گذاری داشته باشند. زمان، و این شامل بررسی تأثیر رویدادهای آب و هوایی شدید بر زیرساخت‌هایی است که امروز می‌سازیم.»

این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید