کلانتر استفاده از تصویر در تبلیغات کمپین کامالا هریس را محکوم می کند


محتوای مقاله

یک کلانتر کالیفرنیا وقتی فهمید که در یک تبلیغ سیاسی برای کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا ظاهر می شود، عصبانی شد.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

این کمپین از هریس – دادستان کل سابق کالیفرنیا – به عنوان دادستانی که زمانی سرسخت این ایالت بود، نام می برد. مایک بودرو، کلانتر شهرستان تولار می‌گوید که این تبلیغات نادرست است.

“با توجه به تبلیغات سیاسی اخیر کامالا هریس که شامل کلانتر بودرو و همچنین سایر مجریان قانون محلی است، کلانتر می خواهد روشن کند که تصویر او بدون اجازه او استفاده می شود و او هریس را برای ریاست جمهوری یا هر دفتر سیاسی دیگری تایید نمی کند. بودرو گفت، فاکس نیوز در بیانیه ای گفت.

بودرو – رئیس فعلی انجمن کلانتر ایالت کالیفرنیا – سفر هریس به دره مرکزی را در سال 2013 هنگامی که به عنوان دادستان کل خدمت می کرد، توصیف کرد.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

در این آگهی، هریس ادعا می‌کند که دهه‌ها را به عنوان یک «دادستان مرزی» صرف مبارزه با جرایم خشونت‌آمیز کرده است.»

بودرو توضیح داد: «حقایق این است که «کمال دادستان کل کالیفرنیا» در سال 2014 به دره آمد و از یک تحقیق چند ساله در مورد یک عملیات مواد مخدر چندملیتی مرتبط با کارتل های مواد مخدر مکزیکی و باندهای زندان حمایت کرد.

بودرو گفت: «حقیقت این است که هریس هرگز به کارتل اهمیت نداد یا کاری برای جلوگیری از عبور غیرقانونی مردم از مرز انجام نداد.

ویدیوی توصیه شده

در حال بارگیری...

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

کمیته اقدام سیاسی Boudreau، Golden State Justice، نیز بیانیه‌ای درباره تبلیغات کمپین صادر کرد و از هریس خواست تا به طور مکرر از بودجه خود خارج کند و گروه‌های ضربتی را که برای «جلوگیری از سرازیر شدن جنایتکاران در ایالت ما با اسلحه و مواد مخدر در سراسر مرز طراحی شده‌اند، تعطیل کند. »

تبلیغات 4

محتوای مقاله

در ادامه این بیانیه آمده است: «تلاش غم انگیز کامالا برای ترسیم خود در مرز با حمایت من – و حمایت رهبران مجری قانون در کشورهای همسایه – تاسف بار است.»

تبلیغ هریس ادعا می کند که او “هزاران مامور مرزی دیگر را استخدام خواهد کرد و فنتانیل و قاچاق انسان را سرکوب خواهد کرد.”

تبلیغات 5

محتوای مقاله

بودرو با کنایه گفت: “اگر آن تبلیغ را ببینید، اگر کمی تحقیق کنید، خواهید دید که آنچه (هریس) تبلیغ می کند کاملاً با آنچه در آن زمان در حال وقوع بود مغایرت دارد، بنابراین وقتی او آن عکس را با من پست کرد، من بسیار ناراحت بود، این تبلیغ دود و آینه است.

وی افزود: من از او حمایت نمی کنم.

تبلیغات می آید به عنوان زمان این مجله یک داستان روی جلد از هریس منتشر کرد که حتی مصاحبه ای با نامزد دموکرات ریاست جمهوری را نیز در بر نداشت.

تبلیغات 6

محتوای مقاله

این مقاله که توسط شارلوت آلتر نوشته شده است، در مورد این صحبت می کند که چگونه نامزد ریاست جمهوری “دراماتیک ترین تغییر را در جو در تاریخ سیاسی مدرن ایجاد کرده است” و اینکه او قبلا “دست کم گرفته می شد” اما اکنون فرصتی برای “نمایش استعدادهای خود” دارد.

با این حال، بسیاری از این نشریه انتقاد کردند که تنها به نقل قول هایی از متحدانی مانند پت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل و دیوید هاگ، فعال کنترل اسلحه اشاره می کند.

هاگ می‌گوید: «انتخابات به جو می‌رسد و کامالا در حال حاضر جوی دارد.

روزنامه نگار گلن گرینوالد مقاله را به “تبلیغات” تشبیه کرد و در تضاد با X نوشت: “طرز رسانه های شرکتی آمریکایی که کامالا هریس را یک شبه از شرمساری ملی به یک پیشگام تحول تبدیل کردند – بدون اینکه حتی تظاهر به اینکه او به چه فکر می کند یا چه چیزی را باور کند یک شهادت قدرتمند است. به اینکه علم تبلیغات چقدر قدرتمند است.

محتوای مقاله



دیدگاهتان را بنویسید