Costco از اسکنرها و شناسه‌های عکس استفاده می‌کند تا افراد غیرعضو را دور نگه دارد


محتوای مقاله

اشتراک گذاری کارت عضویت برای خریداران Costco دشوارتر خواهد شد.

محتوای مقاله

این خرده فروش در بیانیه ای در وب سایت خود گفت که Costco به زودی از همه مشتریان می خواهد که بارکد یا کد QR مرتبط با کارت های عضویت خود را هنگام ورود به فروشگاه اسکن کنند. این شرکت افزود: هر فردی که وارد فروشگاه Costco می شود باید یک عضو معتبر را همراهی کند.

همچنین از شرکت‌کنندگانی که کارت‌های غیرعکسی دارند، درخواست می‌شود که در هنگام ورود، کارت شناسایی عکس‌دار معتبر نشان دهند. Costco گفت کارگران در ورودی فروشگاه خواهند بود تا به خریداران کمک کنند تا اسکنرهای جدید را هدایت کنند.

Costco روز جمعه گفت که چیزی برای اضافه کردن به غیر از پیام آنلاین خود ندارد.

این شرکت مدت‌هاست که خریداران را ملزم کرده است که کارت خود را هنگام ورود به فروشگاه بکشند، اما سیاست جدید اسکن را اجباری می‌کند. Costco که در اوایل سال جاری آزمایش اسکنرهای کارت را در چندین مکان آغاز کرد، پس از اینکه مدیران متوجه افزایش خریدهای غیرعضو با استفاده از کارت‌های شخص دیگری پس از گسترش گزینه‌های خود پرداخت شدند، تلاش گسترده‌ای را برای محدود کردن تعویض عضویت آغاز کرد.

محتوای مقاله

این شرکت در ژوئن 2023 به The Post گفت: «ما معتقد نیستیم که برای افراد غیرعضو مناسب نیست که مزایا و قیمت‌های مشابهی را با اعضای ما دریافت کنند.

سال گذشته، Costco اعلام کرد که قصد دارد تعداد کارکنان خود را در مناطق سلف سرویس خود افزایش دهد تا از استفاده غیرعضو از کارت های قرضی جلوگیری کند. این شرکت همچنین از خریداران می‌خواهد که کارت عضویت خود را در تمام صندوق‌ها نشان دهند.

سیاست رسمی Costco همیشه قرارداد 1.5 دلاری هات داگ و نوشابه این شرکت را فقط به اعضا محدود کرده است، اما این قانون تا اوایل سال جاری به ندرت اجرا می شد.

این هفته، برخی از خریداران در رسانه‌های اجتماعی به مخالفت با اسکنرهای کارت جدید Costco پرداختند و شکایت کردند که این ابتکار عمل اضافی است زیرا شرکت قبلاً عضویت را در هنگام پرداخت تأیید می‌کند. برخی از افراد آنلاین همچنین نگرانی خود را در مورد خطوط طولانی تر در ورودی ابراز کردند زیرا مردم استفاده از اسکنر را یاد می گیرند.

این سرکوب پس از آن صورت گرفت که Costco در ماه ژوئن اعلام کرد برای اولین بار در هفت سال گذشته هزینه های عضویت را افزایش می دهد. در اول سپتامبر، هزینه عضویت سالانه برای اعضای افزودنی Costco Gold Star، Business and Business به میزان 5 دلار و برای اعضای اجرایی 10 دلار افزایش می یابد.

Costco، یکی از بزرگترین کلوپ های خرید در جهان، در پایان سال 2023 حدود 71 میلیون حساب عضویت و 128 میلیون دارنده کارت داشت. هزینه های عضویت در سال 2023 4.6 میلیارد دلار درآمد برای Costco به ارمغان می آورد که 8 درصد نسبت به سال 2022 افزایش یافته است.

این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید