این شرکت مستقر در اتاوا به فروشگاه های محلی در سراسر کانادا کمک می کند تا با آمازون رقابت کنند
محتوای مقاله
برخی از بهترین ایده های تجاری با تلاش برای حل یک مشکل ساده شروع می شوند. این همان کاری است که آلوک آهوجا وقتی ایده شرکت جدیدش Trexity را مطرح کرد، سعی داشت انجام دهد.
تبلیغات 2
محتوای مقاله
اکنون به خرده فروشان خیابان اصلی این امکان را می دهد که با ارائه تحویل در همان روز یا روز بعد با آمازون برای فروش آنلاین رقابت کنند.
آهوجا میگوید: «من میخواستم زمین بازی مساوی بین مشاغل محلی کوچک و متوسط و غول آمازون ایجاد کنم.
مدیر سابق Shopify به آرامی شرکت را در سراسر کانادا رشد می دهد. این نمایندگی در تورنتو، کلگری، اتاوا، همیلتون و وینیپگ دارد و تعداد بیشتری در راه است.
آهوجا هنگام فهمیدن اینکه آیا یک پلت فرم جدید برای مغازه های کوچک محلی نیاز است یا خیر، فقط با صاحبان مغازه صحبت نکرد. او ساعتها با پیکهایی که روی پلتفرمهایی مانند Uber، Lift، DoorDash و Instacart کار میکنند صحبت کرد تا بفهمد که آنها چه چیزهایی را در مورد این سیستمها دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.
محتوای مقاله
تبلیغات 3
محتوای مقاله
او گفت: «آنها ستون فقرات شرکت هستند.
توسط ویراستاران توصیه شده است
-
سالتزمن: سامسونگ در «گلکسی هوش مصنوعی» برای دستگاههای بعدی همه کاره میشود
-
سالتزمن: چگونه بهترین عکس ها و فیلم ها را در گوشی هوشمند خود بگیرید
یکی از شکایات معمولی که او بارها و بارها شنیده بود این بود که رانندگان تمایلی به رانندگی در شهر برای یک تحویل کوچک نداشتند. در آن لحظه او متوجه شد که پلتفرم او می تواند مشکلات را هم برای صاحبان مغازه و هم برای رانندگان حل کند.
آهوجا گفت: «بیایید چیزی بسازیم که امکان تجمیع را فراهم کند، که به پیکها اجازه میدهد بیشتر تحویل دهند تا کمتر رانندگی کنند. می خواستم به آنها ارزش بیشتری بدهم.»
25 سال پیش، لیزا میاساکی کول کید، یک بوتیک متخصص در لباسهای کودکان، اسباببازیها، دکوراسیون اتاق و موارد دیگر را در خیابان کوئین دبلیو افتتاح کرد. در تورنتو او تغییرات خرده فروشی را در دو دهه و نیم گذشته دیده است و می گوید که گزینه تحویل به رشد تجارت او کمک کرده است.
تبلیغات 4
محتوای مقاله
او گفت: «از بررسیهای گوگل ما میتوانید ببینید که مشتریان از اینکه حمل و نقل کول کید چقدر راحت و سریع است شگفتزده میشوند و اغلب به مشتریانی مکرر تبدیل میشوند که میدانند کالاهای خود را به موقع دریافت خواهند کرد.
در حالی که میازاکی می گوید خط تولید او منحصر به فرد است و اغلب در آمازون یافت نمی شود، او می داند که با راحتی و سهولت خرید در خانه سروکار دارد.
او گفت: «اگر ما بتوانیم خدمات همان روز/روز بعد را ارائه دهیم، می توانیم با آمازون رقابت کنیم.
پتی تاگارت، صاحب Tag Along Toys در اتاوا، میگوید این خدمات فروش او را افزایش داده و او را از بیرون رفتن در شب برای تحویل کالا نجات داده است. او اضافه می کند که مشتریان نیز این خدمات را دوست دارند.
«مشتریان اغلب از سرعت دریافت سفارشات خود شوکه می شوند. من فکر می کنم استفاده از Trexity ما را در مقایسه با تحویل یک روزه یا چند ساعته فوق العاده رقابتی می کند.
تبلیغات 5
محتوای مقاله
ویدیوهای توصیه شده
در زمانی که عبارت «خرید محلی یا خداحافظ محلی» واقعاً به معنای چیزی است، توانایی تجار محلی برای فروش سریع کالاها و خریدهای محلی، حتی آنلاین، میتواند عاملی برای زنده نگه داشتن فروشگاههای محلی باشد
اوبر با موسس گرت کمپ از کلگری که به دنبال راه حلی برای مشکل خدمات تاکسی ضعیف بود، ارتباط کانادایی داشت. Shopify در اتاوا توسط اسنوبردبازان ناامید به دنبال راهی برای فروش آنلاین تجهیزات اسنوبورد ایجاد شد.
Trexity این پتانسیل را دارد که بازی را در صنعت خرده فروشی کسب و کارهای کوچک تغییر دهد.
آنها در حال حاضر مسابقهای را برای بازرگانان ثبتنام کردهاند که در آن صاحب فروشگاه میتواند 100000 دلار از فروش تا 15 آگوست برنده شود. آهوجا گفت که پس از صحبت با صاحبان مغازه های کوچک در مورد درآمد بادآورده، تصمیم گرفت بودجه بازاریابی خود را در این مسابقه بگذارد.
آهوجا گفت: “شنیدن آنچه برخی از معامله گران وقتی از آنها می پرسند با 100000 دلار اضافی چه می کنند، باور نکردنی است.”
«همه بسیار خلاق هستند، اما موضوع اصلی گسترش است. تصور کنید اگر کسبوکارهای کوچک میتوانستند این کار را انجام دهند، چه معنایی برای کشور ما میتواند داشته باشد.»
دنیای فناوری تمایل دارد به کسانی که مشکلات را مختل می کنند، کسانی که چیزها را متفاوت می بینند و راه حل ارائه می دهند، پاداش می دهد. با Trexity، Ahuja ممکن است پلتفرم بعدی را پیدا کرده باشد که بازی را تغییر دهد.
با ظروف آشپزی جدیدی که هفته گذشته با کمک یکی از بازرگانان و یکی از پیکهایش تحویل دادم، برای آن نان تست خواهم کرد.
محتوای مقاله