محتوای مقاله
یکی را برای Bud Light بخرید، که به دلیل کمپین تبلیغاتی بدبخت دیلان مولوانی آنقدر سنگین شد که اکنون پس از رتبه اول در ایالات متحده، به رتبه سوم سقوط کرده است.
محتوای مقاله
بر اساس دادههای NielsenIQ که توسط شرکت مشاوره Bump Williams تجزیه و تحلیل شده است، Modelo Especial، یک کالای وارداتی از مکزیک که توسط Constellation Brands فروخته میشود، با 9.7 درصد از فروش دلار آبجو در فروشگاههای ایالات متحده در چهار هفته منتهی به 6 جولای، رتبه اول را در ایالات متحده به خود اختصاص داد. به نیویورک پست.
محصول کم کربوهیدرات Michelob Ultra با 7.3 درصد از فروش دلار آبجو در سراسر کشور در رتبه دوم قرار گرفت، در حالی که Bud Light 6.5 درصد از فروش دلار آبجو را در دوره چهار هفته ای به خود اختصاص داد. اولی و دومی متعلق به Anheuser-Busch InBev است.
تا آوریل سال گذشته، Bud Light پیشرو در سهم بازار در ایالات متحده بود
در فوریه 2023، Bud Light بیش از 10٪ از کل فروش آبجو در خرده فروشی های سراسر کشور را به خود اختصاص داد. پیام گزارش شده است.
این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید