شرایط برق رسانی ناوگان شهری بسیار آزادتر است
محتوای مقاله
برنامه تورنتو مبنی بر الزام تاکسی ها و وسایل نقلیه اشتراکی به برقی شدن کامل تا سال 2031 با مخالفت شدید این صنعت مواجه شده است.
تبلیغات 2
محتوای مقاله
ارل فیلیپس، نایب رئیس انجمن رانندگان انتاریو رایدشیر، میگوید، قانونی که تقریباً یک سال پیش توسط شورا تصویب شد و به خودروهای کرایهای برقی نیاز داشت، بهطور خاص برخی از آسیبپذیرترین کارگران تورنتو را هدف قرار میدهد.
او گفت: «اکثریت قریب به اتفاق رانندگان رانندگان تازه کار، رنگین پوستان، زنان، سالمندان هستند – همه افراد حاشیهنشینی که نمیتوانند این نوع انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی را تحمل کنند. تورنتو سان.
اکثریت قریب به اتفاق رانندگان در خانههایی زندگی نمیکنند که بتوانید شارژر نصب کنید، بلکه در ساختمانهای آپارتمانی زندگی میکنند.»
کریستین هوبارد، مدیر عملیات تاکسی بک، این عقیده را تکرار کرد و گفت که اکثر رانندگان تاکسی آنها صاحب-اپراتور هستند و به دلیل عدم تمایل شهر به تنظیم اعداد، آنها اکنون مجبور هستند با تعداد سرسامآور رانندگان برای کرایههای همیشه کوچکتر رقابت کنند. .
محتوای مقاله
تبلیغات 3
محتوای مقاله
او گفت: “این شهر بزرگترین و آسیب پذیرترین نیروی کار را در تاریخ ما ایجاد کرده است… و اکنون این همه رانندگان ضعیفی که آنها ایجاد کرده اند – با بیش از 100000 وسیله نقلیه در جاده ها – باید نمونه باشند.” گفت. گفت.
در طول بحث و گفتگو در مورد این طرح در سال گذشته، کارکنان شهر دستور 2030 EV را تهاجمی و مطلوب توصیف کردند و ابراز نگرانی کردند که صنعت ممکن است برای چنین تغییرات سریعی آماده نباشد.
توسط ویراستاران توصیه شده است
-
باید به رانندگان اوبر گفته شود که دست و پنجه نرم کنند
-
پلیس تورنتو هشدار می دهد که کلاهبرداری تاکسی پین جمع آوری می کند نه مشتریان
هابارد گفت: «این یک بیانیه سیاسی است و ربطی به محیط زیست ندارد.
فیلیپس گفت بی انصافی است که شهر آنها را هدف قرار دهد، در حالی که جدول زمانی آنها برای برق رسانی ناوگان شهر بسیار آزادتر است.
تبلیغات 4
محتوای مقاله
او گفت: “هدف تغییر خودروی خود شهر سال 2040 است، اما در اینجا آنها دستوری را بر صنعت خودروهای کرایه ای تحمیل می کنند که شاهد کاهش شدید درآمد بوده است.”
آنها 10 سال قبل از فرمان خودروی برقی خودشان این را به ما تحمیل می کنند.
هابارد گفت یکی دیگر از مسائلی که به نظر می رسد شهر نادیده گرفته شده است این است که از سال 2024، هیچ شرکت بیمه ای نمی خواهد تاکسی های برقی را بیمه کند.
همچنین طبق قوانین شهری، تاکسی ها نباید بیش از هفت سال عمر کنند.
هابارد گفت: “برنامه جایگزینی حدود 1000 دستگاه در بهار امسال است. آنها برقی نخواهند بود زیرا ما هنوز بیمه نداریم و شارژرهای کافی وجود نخواهد داشت.”
«آیا ما فرض میکنیم که تا سال 2030 همه این خودروها خراب میشوند؟ چگونه این یک سیاست زیست محیطی خوب است؟»
[email protected]
x.com/bryanpassifium
محتوای مقاله