تعطیلی Honday Indy و ساخت گاردینر برابر با سردرد ترافیکی است


بسته شدن خیابان های مربوط به هوندا ایندی تا نیمه شب یکشنبه اعمال می شود.

محتوای مقاله

این غرش ساحل دریاچه ممکن است فقط صدای اتومبیل های مسابقه ای نباشد که در اطراف پیست در انتاریو هوندا دیلرز ایندی که از جمعه آغاز می شود، می چرخند.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

همچنین می‌تواند صدای جیغ رانندگانی باشد که از سر ناامیدی در میان هرج و مرج ترافیکی ایجاد شده توسط بسته شدن جاده رویداد و ساخت و ساز گاردینر ترکیب شده‌اند.

اوایل این هفته، پلیس تورنتو اخطاریه ای را برای بستن جاده برای هوندا ایندی صادر کرد که از ظهر چهارشنبه در خیابان Strachan به سمت جنوب از خیابان فلیت تا بلوار لیک شور آغاز شد. W.، به دنبال آن بسته شدن بلوار دریاچه شور در ساعت 20. W. خیابان Strachan. به دکتر بریتیش کلمبیا

هر دو تا یکشنبه ساعت 11 شب تعطیل هستند

مشاوره پلیس گفت: رانندگان می توانند انتظار تاخیرهای قابل توجهی در منطقه داشته باشند.

مشکل بزرگ این است که بزرگراه گاردینر از قبل در حال ساخت است، بنابراین تا صبح روز پنجشنبه از آنجا که ترافیک به سمت غرب در ساحل دریاچه تلاش می‌کرد به رمپ روی رمپ گاردینر که قبلاً کاهش یافته بود، مسدود شده بود.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

استفان هالیدی، عضو شورای شهر تورنتو (مرکز Etobicoke) گفت: «(شهروندان) می‌دانند که رویدادهای بزرگ مانند این تأثیر ترافیکی دارد – این منحصر به فرد است که با کار گاردینر مرتبط است.

«من از شورای شهر انتقاد می کنم که شورا داوطلبانه کارهای دیگری انجام داده است که باعث شلوغی و از بین بردن مسیرهای جایگزین شده است. وقتی چیزهایی مانند مسیرهای دوچرخه سواری (در بلور، یونگ و غیره) را اضافه می کنید، پروژه آزمایشی King St. (بدون ماشین)، آنها را با سایر انواع بسته برای رویدادهای خاص یا برای ساخت و سازهای اضطراری ترکیب کنید، به یک شهر بسیار دشوار برای پیمایش تبدیل می شود.

توسط ویراستاران توصیه شده است

تبلیغات 4

محتوای مقاله

شهر تورنتو در ایمیلی اعلام کرد که «با سازمان‌دهندگان هوندا ایندی همکاری می‌کند تا برنامه‌ای برای بهبود جریان ترافیک برای کاهش بسته شدن جاده‌ها ایجاد کند که بر رانندگان، کاربران حمل‌ونقل و عابران پیاده در طول آخر هفته رویداد تأثیر می‌گذارد. »

این شهر به مواردی مانند زمان‌بندی و اصلاح علائم راهنمایی و رانندگی، حضور عوامل راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها، علائم واضح و نظارت بر «دوربین‌های ترافیکی در مسیرهای اطراف رویداد برای هرگونه مشکل یا حادثه در طول تعطیلات آخر هفته» اشاره کرد.

اما Keep Toronto Moving، یک «سازمان غیرانتفاعی داوطلبانه متشکل از شهروندان نگران که معتقدند راه بهتری برای دوچرخه‌ها، وسایل نقلیه و مردم برای همزیستی در شهر تورنتو وجود دارد»، می‌گوید که شهرداری هیچ احترامی برای مسافران و تجارت قائل نیست. مالکان در اتومبیل

تبلیغات 5

محتوای مقاله

ترور تاونشند، سخنگوی Keep Toronto Moving، گفت: «این فقط بر روی خطوط دوچرخه و راه‌حل‌ها متمرکز است.

«هیچ برنامه بلندمدتی وجود ندارد. به نظر می رسد هیچ علاقه واقعی برای کاهش ناراحتی هایی که آنها از طریق برنامه ریزی ضعیف در معابر اصلی ما ایجاد کرده اند وجود ندارد. برای مالیات دهندگان روشن است که خیابان ها کار نمی کنند.»

ویدیوهای توصیه شده

بارگذاری...

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

این احساس پس از آن رخ می دهد که نظرسنجی Ipsos برای هیئت تجارت منطقه تورنتو (TRBT) که اوایل این هفته منتشر شد نشان داد که 86٪ از مردم در تورنتو بزرگ و منطقه همیلتون معتقدند که یک بحران ازدحام در GTA وجود دارد.

هالیدی موافق است.

شورای شهر گفت: «آنها (TRBT) آنچه را که من سال ها می شنیدم و بدتر می شود، روی کاغذ آوردند.

تبلیغات 6

محتوای مقاله

فراز گالی زاده، ساکن وست اند – همچنین رئیس مشترک Safe Parkside، یک گروه حمایت از جامعه که تلاش می کند تا Parkside Dr.، دروازه های پارک را به یک گذرگاه امن تر تبدیل کند – می گوید که به دلیل ترافیک سنگین از استفاده از ماشین خود در تعطیلات آخر هفته اجتناب می کند.

و این آخر هفته تفاوتی نخواهد داشت.

گالی زاده که از پول بیشتر برای حمل و نقل عمومی و یک شبکه دوچرخه متصل حمایت می کند، گفت: «ما قطعاً سوار ماشین خود نمی شویم زیرا احساس کرده ایم که با بسته شدن جاده ها و ساخت و ساز چگونه است – فقط ارزشش را ندارد.

«ما به عنوان یک شهر کم کم در حال سازگاری هستیم. جمعیت در 10-20 سال گذشته به طور تصاعدی در حال افزایش بوده است و دیگر جایی برای ساخت جاده های جدید وجود ندارد، فضایی برای ساخت خطوط جدید وجود ندارد. بنابراین به مردم گزینه های دیگری بدهید تا احساس نکنند سوار شدن در ماشین تنها راه رفت و آمد در شهر است.”

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید